Protokół Nr 274/2024 z posiedzenia Zarządu Powiatu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
2 lipca 2024

Protokół Nr 274/2024 z posiedzenia Zarządu Powiatu z dnia 20 czerwca 2024 r.  [ PDF ]

Znak: BR.0022.2.274.2024

 

Protokół Nr 274/2024

z posiedzenia Zarządu Powiatu

z dnia 20 czerwca 2024 roku

 

W posiedzeniu Zarządu udział wzięli:

  1. Jerzy Kolarz
  2. Stanisław Klimczak
  3. Jerzy Kordos
  4. Wiesław Marzec
  5. Tomasz Mierzwa

 

oraz

Marcin Chatys – Komendant Powiatowy Policji w Busku - Zdroju

Krzysztof Tułak – Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju

Piotr Zeljaś – Dyrektor Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Winiarach

Artur Polniak – Skarbnik Powiatu

Renata Krzemień – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Kultury Fizycznej

Sławomir Dalach – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Obrony Cywilnej

Przedstawiciele kancelarii odszkodowawczej Campter Odszkodowania – w posiedzeniu uczestniczyli zdalnie

 

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  4. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.
  5. Spotkanie z Kancelarią Prawną poświęcone ewentualnemu reprezentowaniu Powiatu Buskiego w postępowaniu sądowym przeciwko Skarbowi Państwa w sprawie zaległych dotacji celowych.
  6. Zapoznanie się z przybliżoną wyceną wykonania najpilniejszych prac w Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej w Winiarach (Dyr. PO-W w Winiarach, Skarbnik Powiatu, Nacz. Wydz. SOZ).
  7. Zapoznanie się z pismem Wojewody Świętokrzyskiego dotyczącym podpisania umowy
    o dofinansowanie zadania jednorocznego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m” do realizacji w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (Dyr. PZD w Busku – Zdroju, Skarbnik Powiatu).
  8. Rozpatrzenie wniosku Radnego Rady Powiatu dotyczącego wykonania remontów dróg powiatowych w m. Solec – Zdrój oraz zabezpieczenia środków finansowych na wykonanie chodnika od m. Zborów do m. Kików (Dyr. PZD w Busku – Zdroju).
  9. Zapoznanie się z pismem Radnej Rady Miejskiej w Busku – Zdroju oraz Sołtysa wsi Dobrowoda przesłanym do Marszałka Województwa Świętokrzyskiego w sprawie prośby mieszkańców Dobrowody i Olganowa o budowę obwodnicy (Dyr. PZD w Busku – Zdroju).
  10. Rozpatrzenie pisma w sprawie przebudowy drogi powiatowej Nr 1020T Kołaczkowice – Zaborze – Kargów w m. Kołaczkowice polegającej na budowie chodnika (Dyr. PZD
    w Busku – Zdroju).
  11. Rozpatrzenie wniosku Sołtysa wsi Kołaczkowice w sprawie budowy chodnika
    w miejscowości Kołaczkowice przy drodze powiatowej Nr 1020T Kołaczkowice – Zaborze – Kargów (Dyr. PZD w Busku – Zdroju).
  12. Zapoznanie się z wynikami postępowania pn. „Remont nawierzchni dróg powiatowych
    Nr 1098T m. Żabiec, 1080T m. Kółko Żabieckie, 1079T odc. Komorów – Grabowica, 1058T m. Chotel Czerwony” (Dyr. PZD w Busku – Zdroju, Skarbnik Powiatu).
  13. Rozpatrzenie wniosku Komendanta Powiatowego Policji w Busku – Zdroju
    o zabezpieczenie w budżecie Powiatu dodatkowych środków na zakup samochodu służbowego dla potrzeb Komendy (Skarbnik Powiatu, Nacz. Wydz. SOZ).
  14. Zapoznanie się ze sprawozdaniem Dyrektora Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Busku – Zdroju z realizacji projektu edukacyjnego pn.: „Let out your skills! – Uwolnij swoje umiejętności” (Nacz. Wydz. EK).
  15. Zapoznanie się ze sprawozdaniem Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego w Busku – Zdroju z realizacji projektu edukacyjnego pn.: „Klasa Akademicka SGH” w okresie luty – czerwiec 2024 r. (Nacz. Wydz. EK).
  16. Sprawy różne.
  17. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad. 1

Obradom Zarządu przewodniczył Przewodniczący Zarządu Jerzy Kolarz, który powitał zebranych i o godzinie 900 otworzył 274 posiedzenie Zarządu Powiatu.

 

Ad. 2

Przewodniczący Zarządu Jerzy Kolarz oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie
w posiedzeniu uczestniczy 5 Członków Zarządu, co stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych uchwał i decyzji listy obecności Członków Zarządu oraz zaproszonych osób stanowią załączniki nr 1 i 2 do niniejszego protokołu.

 

Ad. 3

Proponowany przez Przewodniczącego Zarządu porządek obrad Członkowie Zarządu przyjęli bez uwag w głosowaniu przy 5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

 

 

Ad. 4

Protokół Nr 273/2024 z dnia 12 czerwca 2024 roku został przyjęty przez Członków Zarządu Powiatu bez uwag w głosowaniu przy 5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 5

Członkowie Zarządu Powiatu oraz Skarbnik Powiatu Artur Polniak odbyli spotkanie w formie zdalnej z przedstawicielami kancelarii odszkodowawczej Campter Odszkodowania, która reprezentuje gminy i powiaty w zakresie roszczeń z tytułu zadań zleconych z administracji rządowej. W sytuacji gdy dotacja celowa nie umożliwia pełnego wykonania zadań zleconych, należy uznać, że nie została ona przekazana zgodnie z wymogami ustalonymi w art. 49 ust. 5 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. W takiej sytuacji, jak wynika
z art. 49 ust. 6 powołanej ustawy, jednostce samorządu terytorialnego przysługuje prawo dochodzenia należnego świadczenia wraz z odsetkami w postępowaniu sądowym. Przepis ten stwarza więc samodzielną podstawę dla wystąpienia z pozwem o zapłatę na rzecz jednostki, której zlecono wykonanie zadań z zakresu administracji rządowej, gdy przekazana dotacja celowa nie zapewnia pełnego i terminowego wykonania zleconych zadań. Gdy z ustaleń dokonanych w procesie, które nie zostały podważone wynika, że dla pełnego wykonania zleconych zadań nie wystarczyły środki przekazane powodowi, może on skutecznie żądać różnicy pomiędzy kwotą jaka rzeczywiście była potrzebna dla pełnego wykonania zleconych zadań a wysokością przekazanej dotacji.

Oferta w/w kancelarii odszkodowawczej stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

 

Po przeanalizowaniu, Zarząd Powiatu podjął decyzję o zleceniu w/w kancelarii wykonania audytu księgowego z zakresu wydatków na zadania zlecone za okres jednego roku.

 

Powyższe stanowisko zostało przyjęte przez Członków Zarządu Powiatu w głosowaniu przy
5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 6

Dyrektor Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Winiarach Piotr Zeljaś zapoznał Członków Zarządu Powiatu z przybliżoną wyceną wykonania najpilniejszych prac tj.:

  • położenie kostki brukowej na odcinku od drogi do furtki wejściowej na teren Placówki – około 9,69 m2,
  • położenie kostki brukowej od furtki do budynku Placówki – około 79,30 m2,
  • położenie kostki brukowej na chodniku prowadzącym od budynku do klombu i na chodniku wokół klombu wraz z wykonaniem zatoczek pod ławki (około 26,7 m2 plus klomb około 17,5 m2 plus zatoczki – około 12,5 m2) – około 56,7 m2,
  • położenie kostki brukowej na chodniku prowadzącym od Placówki do boiska sportowego oraz likwidacja chodnika prowadzącego od dawnego domu nauczyciela do budynku Placówki – około 26,5 m2,

czyli

172,19 m2 x 246,00 zł brutto (koszt kostki brukowej) = 42 358,74 zł (materiał plus robocizna)

obrzeża – około 221,60 mb x 45,00 zł brutto = 9 972,00 zł.

 

  • zagospodarowanie miejsca za Placówką po dawnym budynku gospodarczym – około 156,57 m2

czyli

156,57 m2 x 246,00 zł brutto (koszt kostki brukowej) = 38 516,22 zł

156,57 m2 x 221,40 zł brutto (koszt płyty ażurowej) = 34 664,60 zł

dodatkowo kruszywo do zasypania szczelin – około 100,00 zł brutto za tonę.

 

Razem:

328,76 m2 x 246,00 zł = 80 874,96 zł (kostka brukowa) + 9 972,00 zł (obrzeża) = około 90 846,96 zł.

 

172,19 m2 x 246,00 zł + 156,57 m2 x 221,40 zł = 42 358,74 + 34 664,60 = 77 023,34 zł (kostka brukowa plus płyty ażurowe bez kruszywa) + 9 972,00 zł = około 86 995,34 zł.

Pismo Dyrektora PO-W w Winiarach w przedmiotowej sprawie stanowi załącznik nr 4 do niniejszego protokołu.

 

Po przeanalizowaniu, Zarząd Powiatu podjął decyzję o realizacji n/w prac:

  • położenie kostki brukowej na odcinku od drogi do furtki wejściowej na teren Placówki – około 9,69 m2,
  • położenie kostki brukowej od furtki do budynku Placówki – około 79,30 m2,
  • położenie kostki brukowej na chodniku prowadzącym od budynku do klombu i na chodniku wokół klombu wraz z wykonaniem zatoczek pod ławki (około 26,7 m2 plus klomb około 17,5 m2 plus zatoczki – około 12,5 m2) – około 56,7 m2,
  • położenie kostki brukowej na chodniku prowadzącym od Placówki do boiska sportowego oraz likwidacja chodnika prowadzącego od dawnego domu nauczyciela do budynku Placówki – około 26,5 m2

oraz postanowił zabezpieczyć na powyższy cel środki finansowe w kwocie 55 000 zł. Jeżeli zabezpieczone środki okażą się wystarczające to w ramach powyższej kwoty wykonane zostaną również prace związane z zagospodarowaniem miejsca za Placówką po dawnym budynku gospodarczym. Realizację zadania dotyczącego wykonania chodników z kostki brukowej przy budynku Placówki oraz ewentualnie zagospodarowania miejsca za Placówką Zarząd Powiatu powierzył Kierownikowi Referatu IP (kwestie związane z realizacją inwestycji) we współpracy z Dyrektorem PO-W w Winiarach (kwestie organizacyjne, zabezpieczenie budynku).

 

Powyższe stanowisko zostało przyjęte przez Członków Zarządu Powiatu w głosowaniu przy
5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 7

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak zapoznał Członków Zarządu Powiatu z pismem Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 28.05.2024 r. dotyczącym podpisania umowy Nr 173/RFRD/A/2024 o dofinansowanie zadania jednorocznego
pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m” do realizacji w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z zatwierdzoną przez Prezesa Rady Ministrów Listą podstawową
i rezerwową zadań powiatowych rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2024 – nabór A/RFRD/2024
– opublikowaną na stronie internetowej ŚUW w Kielcach w dniu 21.05.2024 r. Zadanie zostało zabezpieczone w budżecie Powiatu w kwocie 669 220 zł będącej wkładem własnym Powiatu w udziale 30% wartości inwestycji z podziałem na rok 2024 i 2025. W związku z powyższym Dyrektor PZD w Busku – Zdroju zwrócił się z prośbą o zabezpieczenie otrzymanego dofinansowania – 70%
- 1 561 513 zł w ramach klasyfikacji budżetowej w dziale 600 rozdział 60014 paragraf 6050 – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego protokołu.

 

Po analizie, powyższy wniosek został pozytywnie zaopiniowany przez Członków Zarządu
w głosowaniu przy 5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

W dalszej części posiedzenia Zarząd Powiatu podjął decyzję o pozostawieniu na liście rezerwowej programu Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1066T (0104T) Stopnica – Mariampol – Borek od km 0+000 do km 1+700 długości 1700 m”. Jednocześnie Zarząd Powiatu zdecydował o rezygnacji z pozostałych zadań znajdujących się na liście rezerwowej w/w Programu.

 

Powyższe stanowisko zostało przyjęte przez Członków Zarządu Powiatu w głosowaniu przy
5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 8

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak zapoznał Członków Zarządu Powiatu z wnioskiem Radnego Rady Powiatu Pana Adama Pałysa dotyczącym wykonania remontów chodników:

  • przy ul. Krakowskiej w Solcu – Zdroju,
  • przy ul. 1 Maja w Solcu – Zdroju i ul. Soleckiej w Zborowie (jeden ciąg pieszy)
  • przy ul. Zwierzyniec w Zborowie,
  • w Zielonkach

oraz zabezpieczenia w przyszłym roku środków finansowych na wykonanie chodnika
od m. Zborów do m. Kików, a obecnie doraźnie – wykonanie jednostronnego utwardzenia pobocza i częstego wykaszania poboczy – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego protokołu.

 

Po przeanalizowaniu, Zarząd Powiatu postanowił, że możliwość złożenia wniosku dotyczącego kompleksowej przebudowy drogi od m. Stopnica do m. Zielonki wraz z wykonaniem chodnika rozważona zostanie w przypadku ogłoszenia naboru wniosków w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Na chwilę obecną Dyrektor PZD w Busku – Zdroju dokona remontu wskazanych chodników w miejscach, które tego najbardziej wymagają. Jednocześnie Zarząd Powiatu zobowiązał Dyrektora PZD w Busku – Zdroju do rozeznania kosztów wykonania jednostronnego utwardzenia pobocza przy drodze powiatowej na odc. od m. Zborów
do m. Kików.

 

Powyższe stanowisko zostało przyjęte przez Członków Zarządu Powiatu w głosowaniu przy
5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 9

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak zapoznał Członków Zarządu Powiatu z pismem Radnej Rady Miejskiej w Busku – Zdroju oraz Sołtysa wsi Dobrowoda z dnia 15.05.2024 r. przesłanym do Marszałka Województwa Świętokrzyskiego
w sprawie prośby mieszkańców Dobrowody i Olganowa o budowę obwodnicy – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego protokołu.

 

Po przeanalizowaniu, Zarząd Powiatu postanowił poprzeć starania o budowę przedmiotowej obwodnicy zobowiązując Dyrektora PZD w Busku – Zdroju do przygotowania stosownego pisma w powyższym zakresie.

 

 

 

Ad. 10

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak zapoznał Członków Zarządu Powiatu z wnioskiem z dnia 06.06.2024 r. dotyczącym przebudowy drogi powiatowej Nr 1020T Kołaczkowice – Zaborze – Kargów w m. Kołaczkowice polegającej na budowie chodnika na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1003T Chmielnik – Stopnica
w stronę m. Kargów dł. około 1300 mb – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego protokołu.

 

Dyrektor PZD w Busku – Zdroju zwrócił uwagę na konieczność przeprowadzenia regulacji pasa drogowego przed przystąpieniem do przebudowy przedmiotowej drogi.

 

Po przeanalizowaniu, Zarząd Powiatu postanowił, że możliwość złożenia wniosku dotyczącego kompleksowej przebudowy drogi powiatowej Nr 1020T Kołaczkowice – Zaborze – Kargów wraz z wykonaniem chodnika rozważona zostanie w przypadku ogłoszenia naboru wniosków w ramach Krajowego Planu Odbudowy.

 

Powyższe stanowisko zostało przyjęte przez Członków Zarządu Powiatu w głosowaniu przy
5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 11

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak zapoznał Członków Zarządu Powiatu z wnioskiem Sołtysa wsi Kołaczkowice z dnia 10.06.2024 r. w sprawie budowy chodnika w miejscowości Kołaczkowice przy drodze powiatowej Nr 1020T Kołaczkowice – Zaborze – Kargów na odcinku od centrum wsi przez przysiółek Biała Góra
w kierunku m. Kargów dł. około 1500 mb – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszego protokołu.

 

Dyrektor PZD w Busku – Zdroju zwrócił uwagę na konieczność przeprowadzenia regulacji pasa drogowego przed przystąpieniem do przebudowy przedmiotowej drogi.

 

Po przeanalizowaniu, Zarząd Powiatu postanowił, że możliwość złożenia wniosku dotyczącego kompleksowej przebudowy drogi powiatowej Nr 1020T Kołaczkowice – Zaborze – Kargów wraz z wykonaniem chodnika rozważona zostanie w przypadku ogłoszenia naboru wniosków w ramach Krajowego Planu Odbudowy.

 

Powyższe stanowisko zostało przyjęte przez Członków Zarządu Powiatu w głosowaniu przy
5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 12

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak poinformował,
że po raz drugi zostało przeprowadzone postępowanie bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP – Dz. U. z 2024 r., poz. 1605 ze zm.)
pn.: „Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 1098T m. Żabiec, 1080T m. Kółko Żabieckie, 1079T odc. Komorów – Grabowica, 1058T m. Chotel Czerwony”. W ramach postępowania zostało wysłane zaproszenie do sześciu wykonawców, z terminem składania ofert do dnia
14.06.2024 r. godz. 1000. W wyznaczonym terminie wypłynęły 3 oferty opiewające na kwoty: 375 352,95 zł, 205 841,12 zł, 159 610,95 zł. Na przedmiotowe zadanie zostały przeznaczone środki finansowe w wysokości 140 000 zł, a więc brakująca kwota umożliwiająca wybór najkorzystniejszej oferty na realizację zadania to 19 610, 95 zł. Dyrektor PZD w Busku – Zdroju zwrócił się do Zarządu Powiatu z wnioskiem z dnia 14.06.2024 r. Znak:
PZD-S4.001.4.1.2024 o zabezpieczenie brakujących środków finansowych – załącznik nr 10 do niniejszego protokołu.

 

Po analizie, powyższy wniosek został pozytywnie zaopiniowany przez Członków Zarządu
w głosowaniu przy 5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Ad. 13

Komendant Powiatowy Policji w Busku – Zdroju Marcin Chatys poinformował, że samorządy z obszaru Powiatu Buskiego zaplanowały dofinansowanie na zakup samochodu służbowego dla potrzeb Komendy Powiatowej Policji w Busku – Zdroju w łącznej kwocie 73 000 zł. Biorąc pod uwagę powyższe, a także sumę środków niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia
(90 000 zł), Komendant Powiatowy Policji w Busku – Zdroju zwrócił się do Zarządu Powiatu z wnioskiem o zwiększenie ilości środków finansowych zaplanowanych w budżecie Powiatu Buskiego na rok 2024 do kwoty 17 000 zł – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszego protokołu.

 

Po analizie, powyższy wniosek został pozytywnie zaopiniowany przez Członków Zarządu
w głosowaniu przy 5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Jednocześnie na wniosek Komendanta Powiatowego Policji w Busku – Zdroju, Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przekazanie nagród rzeczowych, które zostaną wręczone podczas tegorocznego Święta Policji wyróżniającym się w pracy funkcjonariuszom.

 

Ad. 14

Naczelnik Wydziału EK Renata Krzemień zapoznała Członków Zarządu Powiatu ze sprawozdaniem Dyrektora Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Busku – Zdroju z realizacji projektu edukacyjnego pn.: „Let out your skills! – Uwolnij swoje umiejętności” za okres marzec – maj 2024 r. – w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 12 do niniejszego protokołu.

 

Informacja w powyższym zakresie została przyjęta przez Członków Zarządu Powiatu
do wiadomości.

 

Ad. 15

Naczelnik Wydziału EK Renata Krzemień zapoznała Członków Zarządu Powiatu
ze sprawozdaniem Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego w Busku – Zdroju z realizacji projektu edukacyjnego pn.: „Klasa Akademicka SGH” za okres luty – czerwiec 2024 r.
– w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 13 do niniejszego protokołu.

 

Informacja w powyższym zakresie została przyjęta przez Członków Zarządu Powiatu
do wiadomości.

 

Ad. 16

W sprawach różnych:

 

  1. Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Busku – Zdroju Krzysztof Tułak przedstawił projekt uchwały Zarządu Powiatu w Busku – Zdroju w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej pozbawienia kategorii drogi publicznej drogi powiatowej na terenie Powiatu Staszowskiego.

 

Po analizie, powyższa uchwała została pozytywnie zaopiniowana przez Członków Zarządu
w głosowaniu przy 5 głosach –za, 0 głosach –przeciw i 0 głosach –wstrzymał się.

 

Uchwała Nr 1244/2024 Zarządu Powiatu w Busku – Zdroju z dnia 20 czerwca 2024 roku
w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej pozbawienia kategorii drogi publicznej drogi powiatowej na terenie Powiatu Staszowskiego stanowi załącznik nr 14 do niniejszego protokołu.

 

  1. Wiceprzewodniczący Zarządu Stanisław Klimczak zapoznał Członków Zarządu Powiatu
    z informacją nt. przebiegu pierwszego posiedzenia Rady Społecznej przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju, które odbyło się w dniu 17.06.2024 r. Wiceprzewodniczący Zarządu przypomniał, że Dyrektor ZOZ w Busku – Zdroju został zobowiązany do przygotowania programu naprawczego w terminie do końca sierpnia br. Wydział SOZ dokona natomiast rozeznania w zakresie przeprowadzenia w m-cu wrześniu br. audytu zewnętrznego w ZOZ w Busku – Zdroju.

 

Ad. 17

Po zrealizowaniu porządku obrad Przewodniczący Zarządu Jerzy Kolarz podziękował obecnym za udział i o godzinie 1115 zamknął posiedzenie Zarządu Powiatu.

 

 

Protokół sporządziła:

Barbara Lech

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Biuro Obsługi Rady i Zarządu
Data utworzenia:2024-07-02
Data publikacji:2024-07-02
Osoba sporządzająca dokument:Barbara Lech
Osoba wprowadzająca dokument:Piotr Cira
Liczba odwiedzin:8