Zakres działania
- Obsługa posiedzeń rady, komisji oraz udzielanie radnym pomocy w sprawowaniu mandatu,
- Prowadzenie prawidłowej dokumentacji prac rady i jej organów,
- Prowadzenie rejestru uchwał rady,
- Prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji oraz wniosków radnych,
- Przekazywanie zarządowi do realizacji odpisów uchwał rady, wniosków komisji i interpelacji,
- Przekazywanie uchwał rady Wojewodzie Świętokrzyskiemu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Kielcach, zgodnie z ustawą o samorządzie powiatowym,
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu działania zarządu,
- Koordynowanie czynności związanych z przygotowaniem projektów uchwał zarządu, protokołowanie posiedzeń zarządu,
- Przekazywanie uchwał zarządu do właściwych komórek organizacyjnych celem realizacji oraz czuwanie nad terminową ich realizacją,
- Koordynowanie bądź podjęcie czynności koniecznych do zebrania danych, opracowania informacji i analiz na posiedzenia zarządu stosownie do planowej tematyki obrad,
- Przekazywanie do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego uchwał rady.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju |
---|---|
Data utworzenia: | 2015-05-24 |
Data publikacji: | 2015-05-24 |
Osoba sporządzająca dokument: | Mariusz Walęzak |
Osoba wprowadzająca dokument: | Mariusz Walęzak |
Liczba odwiedzin: | 7266 |