Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 maja 2015
  1. Zakup towaru
  2. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi
  3. Inne czynności prawne zawierane pomiędzy konsumentem, a przedsiębiorcą

 

Miejsce załatwienia sprawy:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.30 do 15.30.
Pokój nr 10 telefon: 41 370 50 56

 

Wymagane dokumenty:

Wymagane są dokumenty potwierdzające dokonanie czynności prawnej w szczególności:

  • Faktury
  • Paragony zakupu
  • Umowy
  • Inne dokumenty

 

Miejsce złożenia dokumentu:

Starostwo Powiatowe - Biuro Obsługi Interesanta

 

Sposób realizacji:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:

  • Mediacja z przedsiębiorcami
  • Ochrona praw konsumentów

 

Opłaty:

Sprawy załatwiane u rzecznika są wolne od opłat.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Data utworzenia:2015-05-24
Data publikacji:2015-05-24
Osoba sporządzająca dokument:Mariusz Musiał
Osoba wprowadzająca dokument:Mateusz Olszewski
Liczba odwiedzin:5834

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2022-05-27 13:18:13Mateusz OlszewskiZaktualizowano informację dot. godzin pracySposób przyjmowania i załatwiania spraw
2019-11-22 13:53:16Mateusz OlszewskiUsunięto zapis "( tylko rzeczy ruchome )" Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
2018-05-15 12:20:32Piotr CiraZmieniono nr telefonu oraz pokojuSposób przyjmowania i załatwiania spraw