Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami realizując swoje zadania stosuje się do przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr.98 , poz.1071 z późniejszymi zmianami) a także ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2021.1990 t.j.)
Wnioski przyjmowane są zarówno w formie elektronicznej jak i w formie tradycyjnej.
Sprawy załatwiane są niezwłocznie, bez zbędnej zwłoki – zgodnie z kolejnością ich wpływania. Sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego załatwiane są w ciągu miesiąca, natomiast sprawy szczególnie skomplikowane- po dokonaniu szczegółowego rozeznania – w ciągu dwóch miesięcy.
W katalogu wnioski do pobrania można pobrać gotowe formularze do najczęściej załatwianych spraw.