NIEODPŁATNE PORADNICTWO OBYWATELSKIE

   Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje rozpoznanie problemu i udzielenie porady dostosowanej do indywidualnej sytuacji osoby korzystającej z porady. Osoba korzystająca jest informowana o przysługujących jej prawach oraz spoczywających na niej obowiązkach.
   W razie potrzeby, podczas porady może być sporządzony wspólnie z osobą zainteresowaną plan wyjścia z trudnej sytuacji oraz udzielona pomoc w jego realizacji.
   Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje różnorodne dziedziny, w tym między innymi kwestie zadłużeń, sprawy mieszkaniowe oraz problemy z zakresu ubezpieczeń społecznych.
   Z porad może skorzystać każda osoba, której nie stać na odpłatne porady i która złoży stosowne oświadczenie.

   Porady co do zasady udzielane są podczas osobistej wizyty w punkcie porad obywatelskich.

   Osoby, które ze względu na niepełnosprawność ruchową nie są w stanie przybyć do punktu lub osoby doświadczające trudności w komunikowaniu się mogą otrzymać poradę przez telefon lub przez Internet. Bliższe informacje pod numerem podanym do zapisów.

jednostka prowadząca
adres
dni i godziny        
dyżurów
telefon
do zapisów
Fundacja Honeste Vivere z siedzibą w Warszawie
ul. Amałowicza-Tatara 7
04-474 Warszawa
Miejsko-Gminne Centrum Kultury
w Stopnicy
ul. Kazimierza Wielkiego 15
28-130 Stopnica                                     
pon. –    godz.     800  - 1300
wt. –      godz.     800  - 1300
śr. –       godz.     800 -  1300
czw. –   godz.      800  - 1300
pt. –      godz.      800  - 1300
 
 
41 377 98 57

 

 

 

 

 

 

 

 

   Osoby uprawnione mogą przekazywać Staroście Buskiemu opinie o udzielonej pomocy. Do tego celu służy część karty pomocy (część B) którą po wypełnieniu należy umieścić w urnie przy punkcie. Wypełnienie przez osobę uprawnioną tej części karty pomocy,  w tym podanie numeru telefonu w celu zasięgnięcia dalszej opinii, jest dobrowolne i uzależnione od zgody osoby uprawnionej.