Wyrejestrowanie pojazdu
W celu wyrejestrowania pojazdu właściciel pojazdu składa wniosek o wyrejestrowanie pojazdu w organie rejestracyjnym i do wniosku dołącza:
- zaświadczenie o demontażu pojazdu lub zaświadczenie o przyjęciu niekompletnego pojazdu wydane przez przedsiebiorcę prowadzącego punkt zbierania pojazdów, dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, jeżeli była wydana i tablice rejestracyjne;
- dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, jeżeli była wydana, stosowne oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań oraz zaświadczenie wydane przez właściwy organ Policji potwierdzające zgłoszenie kradzieży pojazdu albo postanowienie o umorzeniu dochodzenia w sprawie kradzieży pojazdu wystawione przez właściwy organ;
- dokument potwierdzający zbycie pojazdu za granicę i stosowne oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za skladanie fałszywych zeznań lub kopię dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie pojazdu za granicę;
- dokument potwierdzający zniszczenie pojazdu za granicą, dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, jeżeli była wydana i tablice rejestracyjne;
- dokument potwierdzajacy trwałą i zupełną utratę posiadania pojazdu dowód rejestracyjny, kartę pojazdu jeżeli była wydana, tablice rejestracyjne oraz dokument potwierdzający wniesienie opłaty.
Opłata skarbowa:
Za wydanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu: 10zł
Opłatę skarbową uiszcza się w kasie Starostwa lub na następujący rachunek bankowy:
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu-Zdroju o/ Busko-Zdrój
ul. Kościuszki 28
nr konta: 38 8517 0007 0010 0070 7563 0018
Do pobrania: