Jesteś tutaj: Start / Wydziały, Referaty, Biura / Wydział Komunikacji i Transportu / Sposób przyjmowania i załatwienia spraw (w tym wzory wniosków) / Wymiana dowodu rejestracyjnego spowodowana brakiem miejsca na wpisy
Wymiana dowodu rejestracyjnego spowodowana brakiem miejsca na wpisy
Wyświetlany artykuł posiada nowszą wersję. Kliknij tutaj, by przejść do najnowszej wersji artykułu.
Podstawa prawna wykonywania usługi:
- Art. 78 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.).
- § 13 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2355).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek
- Załączniki:
- dowód rejestracyjny,
- karta pojazdu, jeżeli była wydana,
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu.
- Do wglądu:
- dowód osobisty, a w przypadku osób prawnych wypis z rejestru sądowego lub handlowego + REGON oraz upoważnienie do załatwiania wszelkich spraw związanych z rejestracją pojazdu w imieniu firmy,
- aktualna polisa OC.
Opłaty:
Opłata administracyjna Opłata ewidencyjna Razem
- dowód rejestracyjny – 54,00 zł + 0,50 zł = 54,50 zł
- pozwolenie czasowe – 18,50 zł + 0,50 zł = 19,00 zł
Opłaty uiszcza się w kasie Starostwa lub na następujący rachunek bankowy:
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o/ Busko Zdrój
ul. Kościuszki 28
Nr konta 49 8517 0007 0010 0070 7563 0014
Do pobrania:
- Wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego [ PDF ]