Zawiadomienie o zmianie danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym w miejscu na adnotacje urzędowe

Podstawa prawna wykonywania usługi:

  1. Art. 78  ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1990 z późn. zm.).
  2. §18 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek.
  2. Załączniki:
    • dowód rejestracyjny,
    • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
    • dokumenty na podstawie których dokonywane będą żądane zmiany dotyczące wpisu lub skreślenia np.: VAT, HAK, „L”, „TAXI” – zaświadczenie z przeprowadzonego badania technicznego; GAZ – LPG – wyciąg ze świadectwa homologacji oraz faktura potwierdzająca montaż instalacji .
  3. Do wglądu:
    • dokument tożsamości właściciela (jest nim dowód osobisty, a w przypadku osób prawnych – upoważnienie do załatwienia sprawy w imieniu firmy).

Opłaty:

BRAK.

Do pobrania:

  • Wniosek o dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym [ DOC ]