Jesteś tutaj: Start / Wydziały, Referaty, Biura / Wydział Komunikacji i Transportu / Sposób przyjmowania i załatwienia spraw (w tym wzory wniosków) / Zawiadomienie o zmianie danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym w miejscu na adnotacje urzędowe
Zawiadomienie o zmianie danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym w miejscu na adnotacje urzędowe
Wyświetlany artykuł posiada nowszą wersję. Kliknij tutaj, by przejść do najnowszej wersji artykułu.
Podstawa prawna wykonywania usługi:
- Art. 78 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1990 z późn. zm.).
- §18 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek.
- Załączniki:
- dowód rejestracyjny,
- karta pojazdu, jeżeli była wydana,
- dokumenty na podstawie których dokonywane będą żądane zmiany dotyczące wpisu lub skreślenia np.: VAT, HAK, „L”, „TAXI” – zaświadczenie z przeprowadzonego badania technicznego; GAZ – LPG – wyciąg ze świadectwa homologacji oraz faktura potwierdzająca montaż instalacji .
- Do wglądu:
- dokument tożsamości właściciela (jest nim dowód osobisty, a w przypadku osób prawnych – upoważnienie do załatwienia sprawy w imieniu firmy).
Opłaty:
BRAK.
Do pobrania: